Gotowe plany treningowe

Osiągnij swoje cele razem z naszymi gotowymi formatami treningowymi oraz nielimitowanym wsparciem mailowym ze strony trenera.
Wybierz plan odpowiedni dla Ciebie

Co zyskasz kupując plan treningowy od MPCC?

Instrukcja stosowania planu w PDF

Staramy się, aby wszystkie pliki treningowe były jak najbardziej zrozumiałe, a cały proces pomógł w zdobyciu większej świadomości na temat swojego organizmu. Wszystkie plany treningowe, posiadają autorską instrukcje w PDF, odnośnie dostosowania danych jednostek do Twojego aktualnego samopoczucia. Łatwo i przyjemnie.

Wsparcie certyfikowanego trenera.

W ramach zakupionego planu treningowego, dostajesz możliwość konsultacji treningowej. Uzyskasz odpowiedzi na nurtujące Cię pytania, poznasz odpowiedź oraz dopasujesz plan z mojej oferty, który będzie najlepszą kontynuacją dotychczasowej pracy. Wszystkie nasze plany treningowe, możesz łatwo połączyć, tworząc całościowy proces przygotowawczy do Twojego wymarzonego celu sportowego.

Sprawdzone metody treningowe.

Plany treningowe MPCC, opierają się na sprawdzonych metodach treningowych oraz publikacjach naukowych dotyczących fizjologii wysiłku sportowego. Oparte są na doświadczeniu zdobytym w trakcie zawodowej kariery kolarskiej. Każda sesja treningowa zawiera dokładny opis, instrukcje oraz cel, jaki chcemy osiągnąć daną jednostką treningową. Na końcu każdego treningu, posiadasz możliwość wypełnienia odczuć z danej sesji, co pozwala na łatwiejszy monitoring Twojego stanu wytrenowania.

Testy wydolnościowe.

Wszystkie plany treningowe posiadają formaty testów wydolnościowych, które umożliwiają sprawdzenie oraz łatwą adaptacje do aktualnego potencjału sportoweg, wraz z instrukcją ustalania stref mocy/tętna.

Dobór planu pod Twoje predyspozycje

Po zakończonym planie treningowym, dopasujemy kolejny plan treningowy pod Twoje potrzeby dla uzyskania maksymalnych efektów treningowych.

Zamów swój plan krok po kroku

Wybór planu treningowego online

Krok 1

Wybierz swój plan treningowy klikając w jedną z dostępnych opcji.
Wypełnij formularz online

Krok 2

Wypełnij formularz kontaktowy, podając dane niezbędne do dostosowania planu.
Płatności i konsultacja z trenerem

Krok 3

Skorzystaj z linku do płatności oraz konsultacji umożliwiającej dopasowanie planu treningowego do Twoich potrzeb.
Ciesz się planem treningowym

Krok 4

Ciesz się gotowym planem treningowym dopasowanym do Twoich oczekiwań.

Dostępne plany treningowe

Wybierz rozwiązanie dopasowane do Twoich wymagań lub skontaktuj się ze mną w celu dokonania wyboru.

Powrót do formy

Zbudowane specjalnie dla osób, które powracają do treningów po dłuższej przerwie. Te plany budują w Tobie systematyczność oraz pozwalają na spokojny, zrównoważony rozwój pod kątem przyszłych planów treningowych.

Budowa Bazy

Plany treningowe, które najlepiej zastosować na 4-12 miesięcy przed docelowym startem w sezonie. Pozwalają na zbudowanie szeroko pojętej bazy aerobowej oraz podstaw do rozbudowy w dalszej części sezonu zgodnie z wyznaczonym przez Ciebie targetem.

Wytrzymałość Tlenowa

Plany treningowe ukierunkowane na rozbudowę wytrzymałości tlenowej, tak aby produkcja mocy w trakcie 3-5 godzinnych treningów/wyścigów była jak największa. Dopasowane do wszystkich odmian kolarstwa. Mogą być używane przez cały rok.

Próg

Stworzone aby poprawić Twoje FTP. Plany te powinny przynieść również korzyści w poprawie regeneracji między ciężkimi powtórzeniami oraz zwiększą powtarzalność Twoich peaków. Dopasowane do wszystkich odmian kolarstwa. Mogą być używane przez cały rok.

Vo2 Max

Plany ukierunkowane na zwiększenie Vo2 Max, mają za zadanie poprawę Twojej mocy w zakresie od 2 do 15 minut oraz zdolność do regeneracji między powtórzeniami. Zgodne z każdą odmianą kolarstwa. Najlepiej zastosować je w okresie 0 – 3 miesięcy przed docelowym startem.

VLa Max

Plany treningowe ukierunkowane na poprawę zdolności anaerobowych oraz neuromuskularnych. Cechują się poprawą wartości mocy w zakresie od 15 sekund do 5 minut, lepszą wytrzymałością na ćwiczenia Supra-Threshold oraz zwiększoną powtarzalnością w trakcie krótkich pików mocy. Możliwe do zastosowania w każdej odmianie kolarstwa. Najlepiej zastosować je w okresie od 0 – 3 miesięcy przed docelowym startem

Ultra – Endurance

Plany treningowe zbudowane specjalnie dla kolarzy dla których długie wyjeżdżenia do chleb powszedni. Ukierunkowane na utrzymanie mocy w trakcie wysiłków trwających +5 godzin przez wiele dni. Bardzo dobre przygotowanie do wszystkich wyścigów Ultra. W pakiecie zawarte są również sprawdzone w boju porady dotyczące startów w największych, Polskich wyścigach długodystansowych, oparte na praktyce Finisherów! Plany treningowe stworzone we współpracy z ultraadventure.pl

Konsultacja do planu

Możemy spersonalizować każdy plan w zależności od Twoich potrzeb, dopasowując jednostki z uwzględnieniem ukształtowania terenu w którym trenujesz, Twojej historii treningowej oraz zbliżających się eventów. Idealne rozwiązanie dla osób, które nie potrzebują stałej opieki trenerskiej a zależy im na spersonalizowaniu gotowych planów treningowych pod ich możliwości wydolnościowe.

Wypełnij formularz dla trenera

Administratorem Twoich danych osobowych jest MPCC Michał Pustuła, z siedzibą- Komorów nr 42J lok. 14, 58-100 Komorów. Cele i podstawy przetwarzania Twoich danych osobowych, okres przetwarzania oraz przysługujące Ci prawda znajdziesz w zakładce polityka prywatności. Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne, aczkolwiek niezbędne do udzielenia odpowiedzi na Twoje pytanie.

Wypełnij formularz dla trenera

Administratorem Twoich danych osobowych jest MPCC Michał Pustuła, z siedzibą- Komorów nr 42J lok. 14, 58-100 Komorów. Cele i podstawy przetwarzania Twoich danych osobowych, okres przetwarzania oraz przysługujące Ci prawda znajdziesz w zakładce polityka prywatności. Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne, aczkolwiek niezbędne do udzielenia odpowiedzi na Twoje pytanie.

Ceny

Plan 8 tygodniowy

219,00 PLN

Plan 16 tygodniowy

319,00 PLN

Konsultacja do planu

249,00 PLN

Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest mBank S.A – Integrator płatności PayNow.

Wykonaj Power Detection – dopasuj swój plan treningowy do poziomu zaawansowania.

Podłącz swoje urządzenie lub aplikację

Plan treningowy, który dostaniesz możesz podłączyć do ponad 100 aplikacji oraz urządzeń. Pozwala to na śledzenie twojego treningu w czasie rzeczywistym niezależnie czy trenujesz na zewnątrz czy w domu

Garmin logo
Apple Watch logo
Suunto logo
Fitbit logo
Logo Trainingpeaks
Polar logo
Wahoo logo
Zwift logo
Trainerroad logo